nedeľa 14. novembra 2010

Rozhovor - Oldblood 14.11. 2010


O kapelách a undergroudnovom podzemí z Čadce toho častokrát veľa nevieme, preto sme sa rozhodli vyspovedať jedného z hlavných protagonistov kapely Oldblood. Nemohli sme si však odpustiť aj niekoľko otázok na ostatné kapely v ktorých účinkoval. Na otázky nám odpovedal Dlog.

Zdravím ťa Dlog, v prvom rade by som bol rád, keby si našim čitateľom priblížil históriu a vznik kapely Oldblood.

Zdravím ťa aj ja. S nápadom založiť kapelu Oldblood som prišiel ja. Nahrali sme prvé demo z názvom This world isn´t for us v trojici Ja – vokál,gitara, Carpath – vokál, bicie, Bjorn.K – vokál .Demo vyšlo v MC podobe na 300 kópii. V tej dobe som bol ovplyvnený kapelámy ako Hellhammer, Sabbat(Jap), Sarcofago, Protector, Sacrifice ci Sodom. Neskôr sme nahrali debutový album Possessed by metal from hell...ale to zatiaľ nebudem predbiehať.

Máte na konte čerstvý debutový album „Possessed By Metal From Hell“, priblíž nám jeho nahrávanie a kto sa na ňom podieľal.

Musím ťa poopraviť, zatiaľ ešte nie je oficiálne vonku. Materiál sme nahrávali ako vždy u nás v skúšobni. O album sa postarala táto zostava Ja – vokál, Bicie , Carpath – vokál , gitara, basa , Bjorn.K – vokál a sólo gitaru nám robil hosť Rado Hrčka z kapely Inward.

Vaše úvodné demo si vydával v Suicide Taste Production. Čo ťa viedlo k spolupráci s Rawblackult Productions?

Skúšali sme posunúť materiál aj niekam ďalej no a on sa nám ozval tak prečo nie. Má slušné vydania aj meno tak sme to ihneď prijali. Vyšli u jeho firmy také kulty ako SABBAT, METALUCIFER či MANIAC BUTCHER v krásnych MC boxoch.

Keďže k textom Oldbloodu som sa nedostal zaujímalo by ma o čom pojednáva nový album.

Klasika: Metal, Zlo, Metal!!!!


V minulosti figuroval v zostave aj spevák Adramelech z českej kapely Inferno, podieľal sa na nejakej nahrávke kapely Oldblood?

No opäť ťa musím poopraviť, nikdy oficiálne nebol členom. Mal byť naším spevákom nuž nemal na to dostatok času tak sme ukončili spoluprácu. Jeho prioritou je kapela Inferno a mi sme ho teda nechceli zaťažovať. Samozrejme udržiavame stále dobré vzťahy HAIL INFERNO!!!! Ale môžem spomenúť aspoň to že napísal 2 texty na už spomínaný album.

Nie je tajomstvom, že si jeden zo zakladateľov Slavigromu, môžeš nám bližšie povedať dôvod tvojho odchodu a aká je momentálna situácia v kapele?

V kapele sa zatiaľ nedeje nič heh. Chcú ale urobiť album aspoň vo dvojici, ale či to bude fakt neviem. Na bicie povolali Slavfista z Algoru, ale či do toho pôjde ti nepoviem. Nesledujem vôbec situáciu už v tejto kapele. Môj odchod? Hmm muzika Slavigrom ma prestavala baviť, mal som chuť hrať inú muziku (a tou je teraz OLDBLOOD). Nemám ti k tomu čo viac povedať.

Kapela Slavigrom pôsobila aj koncertne. Neplánuješ do budúcnosti podobné aktivity aj s kapelou Oldblood alebo Evil?

Čo sa týka EVIL tak asi skôr nie ako áno. Ale s Oldblood by sme radi vystupovali naživo. Dúfam, že bude na to zostava. Do kapely sme pribrali nového člena Skullthroneho z kapely Silva Nigra, tak sme zas o niečo silnejší! Čakajte peklo!!!!

Jeden z tvojich ďalších projektov je kapela Evil, máš na konte okolo dvanásť materiálov, nemáš pocit že v tomto prípade kvantita prevyšuje kvalitu

Na túto otázku by skôr mohli odpovedať fanúšikovia môjho projektu než ja. Ja som na každý svoj materiál hrdý a stojím si za ním!!!!

Nemáš pocit, že fungovaním vo viacerých kapelách sa mrhá talentom a potenciálom, ktorý by sa mohol sústrediť na jeden projekt/kapelu.

Nemyslím si to teda. Predstav  si že by sme kombinovali skladby Slavigrom, Evil, Warmarch myslíš že by to bolo dobré? Asi skôr nie že? Každá z týchto kapiel je o niečom inom a bola by to hlúposť miešať dokopy preto sme to riešili takto.

Čo pre teba znamená underground a aký máš vzťah k CD a MC nosičom formou podpory?

Pre mňa je UNDERGROUND 80 a 90 roky!!!! MOONBLOOD FOREVER!!!! Mám rád každý nosič či už je to MC,CD či LP. Mám rád muziku a je mi jedno v akom formáte si to púšťam.

Aké sú tvoje inšpirácie pri tvorbe hudby Oldblood?

Denný život!!!!

Keď mi niekto povie slovo Čadca, tak sa mi z metalového hľadiska vybaví black metal. Ako vnímaš túto skutočnosť?

Heh neviem čo ti na to povedať J . Pre niekoho sme sračky a pre niekoho bohovia. Neviem ja to tak neberiem. Sto ľudí, sto chutí

To je z mojej strany všetko do budúcnosti ti prajem veľa hudobných i životných úspechov. Posledné riadky sú tvoje.

Ďakujem za super rozhovor! Nech sa vám darí.
S pozdravom DLOG.

Napísali Blutkrieg a Goryvlad

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára